دانلود کتابچه و دموی نرم افزار آموزشی نرم افزار مالی سامان

دانلود کتابچه و دموی نرم افزار آموزشی نرم افزار مالی سامان


نرم افزار سامان (تحت ویندوز) با توانمندی های ویژه خود سالهاست که در شرکت ها و موسسات تجاری، صنعتی، دولتی و پیمانکاری مورد بهره برداری قرار گرفته است. این مجموعه با زیرسیستم های حسابداری، خرید، فروش، انبار، اموال، چک، حقوق و دستمزد، تولید و ... قابلیت ثبت دقیق اطلاعات را برای کاربران با استفاده از سیستم های خبره فراهم ساخته و با الگاریتم های پیشرفته اطلاعات سازمان را نظام داده و ثبت می کند.
این نرم افزار بمنظور ارایه خدمات به موسسات زیر طراحی گشته و خدمات ویژه ای را در راستای اهداف هر یک از این موسسات ارایه می دهد

دانلود کتابچه آموزشی نرم افزار مالی سامان

نرم افزار سامان بیش از دو دهه انتخاب اول بسیاری از حسابداران مجرب بوده است. از یک سو امکانات روز افزون این نرم افزار پاسخگوی مطالبات خبرگان بوده و تایید و تحسین ایشان را طی سالهای متمادی بهمراه داشته است و از سوی دیگر کارشناسان شرکت همیشه از نظرات و پیشنهادات حسابداران در راستای ارتقای سیستم نهایت استقبال را نموده اند. مدیریت تعداد نامحدود دفاتر مالی از دیگر جذابیتهای این نرم افزار نزد حسابداران می باشد.
نظرات حسابداران مجرب

kasraazizi.persiangig.com/donloud/

samansoft.www.civilx.ir.rar


دانلود نسخه دمو نرم افزار حسابداري سامان

سامان قابلیت دسترسی آسان کاربران را به اطلاعات چه از طریق شبکه محلی و اینترنت تضمین می نماید. بستر اطلاعاتی این نرم افزار قابلیت ارتقاء از اکسس به SQL را دارا است. در این حالت امکان دسترسی به اطلاعات مالی در صفحات وب نیز فراهم میگردد.

hamid7014.persiangig.com/

software/Saman%20Demo.zip

اعضای گروه نرم افزاری سامان یکی از پرسابقه ترین و قدیمی ترین شرکتهای فعال در ایران می باشند که پشتیبانی و خدمات پس از فروش را سر لوحه فعالیتهای خود قرار داده اند. پشتیبانی تلفنی و حضوری در محل شرکت بصورت نا محدود ارائه خواهد شد. پشتیبانی و آمورش به مدت یکسال پس از فروش رایگان می باشد.

سایت نرم افزار سامان


نصب نرم افزار سامان چه بصورت تک کاربره یا سیستم شبکه SQL براحتی و سهولت در چند دقیقه انجام می پذیرد. راه اندازی اولیه با توجه به هم پیوسته بودن سیستم بسیار راحت و سریع تر از بسیاری از سیستم های دیگر صورت می پذیرد.  

www.samansoft.com/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: نرم افزارهای حسابداری ، ،

تاريخ : یک شنبه 1 ارديبهشت 1392 | 4:32 بعد از ظهر | نویسنده : روزبه رجبی |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.